کلینیک خانه درد

مدرن ترین و پیشرفته ترین کلینیک ارائه دهنده ی خدمات فوق تخصصی

کلینیک خانه درد

مدرن ترین و پیشرفته ترین کلینیک ارائه دهنده ی خدمات فوق تخصصی

خانه درد از سال 1400 به عنوان مدرن ترین و پیشرفته ترین کلینیک ارائه دهنده ی خدمات فوق تخصصی به بیماران داخل و خارج از کشور در زمینه ستون فقرات، ارتوپدی و درد شروع به فعالیت نموده است.
پزشکان این مجموعه را بهترین و مجربترین جراحان فوق تخصص ستون فقرات و ارتوپدی تشکیل داده اند.
ارائه خدمات با استفاده از جدیدترین روش های تشخیصی و درمانی و مدرن ترین تجهیزات پزشکی در سطح استاندارد های بین المللی همگام با مراکز مشهور و معتبر در آمریکا و اروپا میباشد

  • ۰
  • ۰

سوالات زیادی وجود دارد که باید قبل از انجام جراحی ستون فقرات در نظر بگیرید. آیا جراحی برای درمان این مشکل ضروری است یا روش غیر جراحی مناسب تر است؟ در صورت نیاز به جراحی، جراحی ستون فقرات سنتی بهتر است یا جراحی کم تهاجمی ستون فقرات؟ هزینه های جراحی به چه صورت است؟

این ها موضوعاتی می باشند، که شما باید قبل از جراحی بررسی کنید؛ در این مطلب تلاش کرده تا کمی بیشتر شما را با جراحی ستون فقرات و موضوعات مربوط به آن آشنا کنیم.

چگونه متوجه شوید که به جراحی ستون فقرات نیاز دارید؟

وقتی شخصی با علائم اندام به ما مراجعه می کند، تقریباً همیشه پیشنهاد می کنیم که ابتدا با پزشک مراقبت های اولیه خود ارزیابی شود. اگر فردی کمردرد یا گردن درد را تجربه می‌کند، معمولاً به مرور زمان او را تماشا می‌کنیم و او را تشویق می‌کنیم که فعالیت بدنی خوب و پایداری داشته باشد تا ببینیم آیا مشکل حل می‌شود یا خیر. اگر مشکل با فعالیت بدنی، درمان های بدون نسخه، یا مدیریت درد و داروهای ضد التهابی حل نشد، قدم بعدی مراجعه به پزشک برای ارزیابی است.

بسیاری از بیماران مبتلا به مشکلات ستون فقرات را می توان بدون جراحی درمان کرد. فیزیوتراپی، تمرینات خانگی، داروها و اغلب اوقات تزریق به ستون فقرات قبل از انجام جراحی توصیه می شود. اگر مشکل هنوز حل نشد، جراحی گزینه خوبی می شود.

برای مثال، اگر بیمار درد نوروژنیک قابل توجهی در اندام‌ها داشته باشد و مدیریت غیرجراحی تسکین ندهد، مداخله جراحی بهترین تصمیم است. برای کسانی که علائم مربوط به فشردگی نخاع یا ریشه عصبی، مانند ضعف قابل توجه در بازو، پا یا اندام دارند، ممکن است در صورت عدم موفقیت درمان غیر جراحی، مداخله جراحی را توصیه کنیم.

تفاوت عمده بین جراحی سنتی ستون فقرات و جراحی ستون فقرات کم تهاجمی چیست؟

جراحی ستون فقرات باز سنتی شامل قرار گرفتن در معرض کامل آناتومی است. در جراحی کم تهاجمی ستون فقرات، آناتومی کمتری را از طریق جراحی در معرض دید قرار می دهیم که در بسیاری از موارد به معنای بهبودی زودتر در چند هفته اول پس از جراحی است. در جراحی کم تهاجمی ستون فقرات، ما اغلب از کمک های جراحی اضافی مانند ناوبری ستون فقرات حین عمل استفاده می کنیم. این باعث می شود جراح دید بیشتری نسبت به نواحی جراحی با قرار گرفتن در معرض محدود داشته باشد.

خواه کم تهاجمی باشد یا سنتی، اهداف در دراز مدت یکسان هستند. ما می خواهیم بهبود کلی در علائم یا توقف انحطاط را انجام دهیم. در نهایت، ما می خواهیم که روش های ما منجر به از دست دادن خون کمتر، بستری کوتاه تر در بیمارستان، نرخ عفونت کمتر و بهبودی سریع تر در هفته های بعد از عمل شود. جراحی کم تهاجمی معمولاً منجر به روند بهبودی آسان‌تر برای بیماران می‌شود، با این حال، هر بیمار یا شرایط جراحی برای جراحی کم تهاجمی مناسب نیست. مهم است که با جراح ستون فقرات خود همکاری کنید تا بهترین گزینه درمانی را برای وضعیت خود شناسایی کنید.

جراحی یک تروما کنترل شده است. بنابراین، هدف ما این است که حداکثر سود را برای بیمار و در عین حال به حداقل رساندن آسیب های ناشی از جراحی تا حد امکان، افزایش دهیم. ما تکنیک‌ها و فن‌آوری‌های پیشرو جراحی را در صورت لزوم اجرا می‌کنیم و بیماران ما از تحقیقات آکادمیک جراحان خود برای پیشبرد روش‌های جراحی با حداقل تهاجم و پیچیده ستون فقرات بهره می‌برند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه جراحی ستون فقرات اینجا کلیک کنید.

در یک جراح ستون فقرات خوب باید به دنبال چه چیزی باشید؟

یک جراح ستون فقرات خوب به مراقبت از بیمار و نتایج عالی اختصاص دارد و مایل به یادگیری رویکردها و تکنیک های جدید در عین کسب تخصص در رویکردها و تکنیک های استاندارد است. یک جراح ستون فقرات همچنین باید یک ارتباط خوب باشد که مایل است زمان خود را برای توضیح دلیل جراحی و همچنین گزینه های درمانی که ارائه می دهد صرف کند.

چیزی که ما را به چنین جایگاه ویژه‌ای تبدیل می‌کند این است که، به دلیل ماهیت مشارکتی آن، اگر کسی برای دیدن یکی از جراحان ما وارد شود و آن جراح مناسب آن شخص نباشد، می‌توانیم به شبکه وسیع خود دسترسی پیدا کنیم تا جراح را پیدا کنیم. برای آنها مناسب است ما در اینجا طیف وسیعی از تخصص داریم که همیشه می‌توانیم جراحی را پیدا کنیم که برای هر فردی مناسب باشد.

بیمه تکمیلی انفرادی برای کاهش هزینه های عمل دیسک بهتر است یا بیمه تکمیلی گروهی؟

بیمه های درمان تکمیلی گروهی معمولا توسط کارفرما در یک محیط اداری، شرکت یا سازمان ها برای کلیه کارمندان و کارگران تهیه می شود که این بیمه شامل افرادی که دارای مشغال آزاد هستند نمی شود. از طرفی بیمه های درمان تکمیلی انفرادی گزینه بسیار مناسبی برای کاهش هزینه های درمان و عمل های جراحی می باشند زیرا افراد می توانند متناسب با نیازهای خود و با پرداخت مبلغ حق بیمه بیشتر، از امکانات بیمه های درمانی استفاده کنند.

  • ۰۱/۰۳/۲۹
  • Pain House

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی